zondag 4 januari 2009

2009

Ik wens iedereen veel creativiteit in 2009!

2 opmerkingen:

  1. Dag Annie,

    Hier raak je het grootste probleem aan , denk ik, dat bij velen van ons die met kunst bezig zijn : namelijk " creativiteit "! zowat gelijk lopend met het woord "inspiratie"! Is het ene er niet , het andere ook niet. Vandaag is het nog in mij opgekomen dat ik momenteel inpiratie tekort heb, in die zin, ik weet genoeg te schilderen en te tekenen rond mijn reeds jaren inspirerend gegeven: de prehistorie en de rotstekeningen van de bosjesmannen uit africa,en ook modeltekenen.Maar soms denk ik na over totaal andere gegevens en ik kom er niet toe om ze uit te werken.Alsof een onbekend domein mij weerhoud me creatief uit te leven.
    de groetjes,
    Daniël Gustaaf
    ps: doe zo verder met je blog hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Annie,

    Je medetekenleerling Pieter is erg blij deze tekening in je blog terug te vinden.
    Ik heb ze nog zien liggen in het gekenatelier en ben bijzonder blij ze hier terug te vinden.
    Echt mooi, kleurrijk geschakeerd, bravo.
    Ik wou dat ik wat van je compositie en kleurentalent had!
    Tot vanavond?
    Groetjes, Pieter

    BeantwoordenVerwijderen