zondag 1 februari 2009

3 opmerkingen:

  1. Leuke stijl van tekenen bij dit portret! Ik kwam per ongeluk op jouw blog terecht. Leuk. Ik ben er zelf ook een begonnen in januari en ik zie er bij jou dingen op staan die ik ook ken. Grappig is dat. Volgens mij is jouw blog gebaseerd op het zelfde idee als de mijne, of heb ik dat mis? Ik ga je blog volgen. Misschien vind je het leuk om eens op de mijne te kijken? Je bent natuurlijk van harte welkom op http://tekentafel.blogspot.com.

    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Brenda, bedankt voor je reactie! Leuk een bloggende tekencollega op het net te ontmoeten en dan nog één die zoals ik in een bib werkt! Ik volg jou ondertussen ook en zal af en toe een reactie op je blog plaatsen. Groetjes en nog veel tekenplezier!

    BeantwoordenVerwijderen