dinsdag 4 mei 2010

Modeltekenen - 28/04/2010

65 cm x 88 cm / 25,6 inches x 34,6 inches

8 opmerkingen:

  1. i liked the relation with the space !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I agree with Caio. I also like the soft tones. Her eyes are amazing.
    Groetjes, Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie, gevoelige schets;
    ze komt zacht uit het papier tevoorschijn,
    goede compositie.
    Ik heb ze graag bekeken!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Caio: Yes, I gave her space to look far. Thank you!

    @Monica en Wim: De plaats die ze krijgt op het papier vind ik hier ook geslaagd. Fijn dat jullie dit bevestigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Annie,

    Ik zie je soms werken aan een tekening, en de grote gave die je hebt is dat je met "geduld " aan een tekening werkt, je bent dan echt aan het werken , in de betekenis van het woord, je zit niet zomaar te tekenen, daarom heb je ook goede resultaten...
    Ik wenste voor me zelf dat ik ook dat geduld kon opbrengen om met de details die er zijn er mijn " werk " van kon maken.
    grtjs,
    Daniël

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het resultaat, na een poos geduldig werk!
    mag zeker gezien worden,zij,is het.grtn Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Daniël en Willy: Geduld? Een race tegen de tijd is dit vaak voor mij. Heb je mij nog niet horen zuchten of met mijn handen in mijn haar zien zitten als het niet wil lukken? Of papier zien verfrommelen? Het heeft eerder te maken met concentratie, denk ik. Als ik mij goed kan concentreren, dan zie ik de vormen beter en dan wil er wel eens een goede studie op mijn blad komen:-)) Van deze ben ik tevreden.
    Bedankt voor jullie commentaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. his drawings of live models are excellent!
    congrats! figure, bottom, space ...
    pretty much everything solved!
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen