zondag 6 juni 2010

Taak kunstgeschiedenis - mei 2010

8 opmerkingen:

  1. Hallo Annie,

    Wat een prachtige samenvatting van het werk en leven van deze wel boeiende kunstenaar!!!
    Proficiat!!!
    Hiermee ben je toch wel geslaagd met een aller grootste onderscheiding !
    En ook de presentatie is formidabel.

    Echt gemeende bewondering hoor!
    De groeten,
    Daniël

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Daniël: Dank je wel voor je woorden van lof! Ik ben blij dat het jou kon boeien.
    Het was leuk om dit werk te maken, maar ook wat stresserend. De opdracht kwam nogal laat. Eind april. Alle documentatie verzamelen, doornemen en verwerken vraagt redelijk veel tijd. Ik denk dat ik volgend schooljaar kredieturen zal vragen op mijn werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Annie,
    Koekoeksjong, dankt witte merel voor nestgebruik!
    Grtn ,Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt er een boeiende presentatie van gemaakt. Een man met een heftig leven!
    Ik hield altijd al van clair-obscur, de werking van deze twee tegengestelde maar onafscheidelijke toestanden.
    Ook de vergelijking met de andere kunstenaars is interessant. Het planetarium van Wright vind ik prachtig! Zo ook de foto's van Moons.
    Groetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Wim: Sympathiek van jou dat je de tijd nam de presentatie te bekijken. In de klas heb ik de pp-presentatie getoond zonder tekst, die heb ik er bij verteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. caravaggios work is so stunning, the play of light across his subjects always fascinating.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Ruthie: Thanks for your visit and your comment!

    BeantwoordenVerwijderen