zaterdag 27 december 2008

Monoprint



Deze week konden we met een aantal mensen een dagje monoprinten in het kunstatelier van Daniël Gustaaf.
Inkten, drukpers en nog veel meer stonden ter onze beschikking.

In aanvang voelde ik me een beetje radeloos. Ik wist echt niet hoe ik dit moest aanpakken. De inkt kwam enkele keren van onder mijn blad en de plaat vandaan tot op de rol. Na de middag had ik 'mijn draai' gevonden en heb ik een aantal kleine werkjes gemaakt. Hier zie je er vier. De rest ligt nog te drogen.

Ik kijk al uit naar een volgende keer. Van harte dank Daniël!

3 opmerkingen:

  1. hallo Annie,

    Echt mooi je foto's van je monoprints hier op je blog te zien. Wat ik het fijnste vind ,is dat je uiteindelijk tevreden naar huis bent gegaan en er toch een mooie serie werken zijn ontstaan .
    Voor herhaling vatbaar!!! en we maken er deze zomer , bij heeeeeel warm weer een expo van!!!
    doe je mee , machteld is al akkoord, ik vraag Trees ook.

    groetjes
    Daniel Gustaaf

    BeantwoordenVerwijderen