maandag 10 augustus 2009

Brush Award

















This award is given to me by Jean Spitzer of Jean's painting. She also loves to draw, especially with tombo markers.
Thank you for this honor Jean!

With this award, I am supposed to tell you seven things you don't know about me and then pass on the award to seven others. So here we go...

Seven things about me you might not know:

1. I grew up with my grandparents.
2. I was a leader of the girls guides (scouts).
3. My third name is Antoinette.
4. Used to play amateur dramatics for years.
5. When I was 18 I fell of a horse and my neck vertebrae are shifted.
6. Last year I sang the Carmina Burana with large choir (175) and orchestra (75). A fantastic experience!
7. I love etnic jewels.

Seven blogger artists:

1. Bondearte of Bondearte
2. Caio of Mein Welt
3. Camille of Painting Adventures
4. JK Cardesin of acuarelacardesin
5. Lindsay of Non-Linear-Arts
6. Sylvie of sylf
7. Tania of Just be

The blog friends in this list above should not feel obliged to make a post about this award. Feel free about this award.

13 opmerkingen:

  1. ich gratuliere allen ganz herzlich !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de award Annie, ik ga die op mijn persoonlijke blog plaatsen.

    Verder wil ik nog zeggen dat de letters in de beelden op mijn visitkaart er enkel staan omdat ik de foto's wil beschermen als ik ze op mijn blog zet. In de druk haal ik die weg uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Tania: Fijn Tania! En wat die letters betreft, dat had ik moeten weten. Ze komen immers bij al je foto's voor. Dat was een overbodige reactie van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Annie,
    Zo te zien moet het daar wel de moeite zijn aan de kust, ongelooflijk maar het is me nog niet gelukt om in 2009 de kust te bereiken! Maar je foto's en sfeerbeelden hier brengen me op het idee dit zo snel mogelijk eens te doen, Ga er me het dagje van maken, waneer weet ik nog niet maar ik ga zeker gaan! Eigenlijk " dank je wel " voor het aanbrengen van de goesting om kunst te gaan bewonderen.
    De groeten,
    Daniel gustaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Annie, my best friend
    I feel very honored to remember me and my work, I thank from the bottom of my heart, this award, brush.
    Best rigards

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ANNIE thank you very very very much . you are a real sweet heart .
    i got no internet those days , so by luck i read your comment .
    i am going to post a link to your blog . hope you don't mind .
    and congratulations .
    i like to vist Jean's blog too .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. can you believe that i wasn't a formal folower of your blog ?!!!! how come ? i realy dont understand . maybe i clicked in someting on my dashboard and stoped to follow .
    well , i must to correct this huge mistake right ? hahahhh!!!
    i posted alread the way i do when i recieve some award . it isnt conventioanl . but is my way to show that i like you . and you made me happy .
    thank you again Annie .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Annie, you are so nice and I am so honored you gave me this award! I'm with Caio, I like you! And I love your artwork. Again, thanks sooo much. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Daniel: Ja, ik vind het de moeite, ook al hoor ik af en toe zeggen dat de vorige edities, die ik niet heb gezien, beter waren. We kunnen misschien afspreken...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Bondearte, Caio and Camille: Much welcome!!

    BeantwoordenVerwijderen