dinsdag 25 augustus 2009

Workshop in Sylf's Ateljee - 23/08

Een aantal dagen geleden was ik aangenaam verrast toen ik door Sylvie van Inner Landscapes per e-mail werd uitgenodigd om deel te nemen aan een try-out workshop acrylschilderen bij haar thuis. Ik heb Sylvie leren kennen via het bloggen.
Aangezien ik vrij was ben ik met plezier ingegaan op haar uitnodiging.

Het was fijn Sylvie in real live te ontmoeten.
De deelnemers waren enthousiast, het weer was schitterend, er hing een gezellige sfeer... kortom een geslaagde workshop.

Het thema van de workshop was abstraheren van landschappen.

Hieronder mijn voorbereidende schetsen.


















Het is een zeezicht geworden.




10 opmerkingen:

  1. hi annie! thanks so much for visiting my blog! your artwork is beautiful! i'm married to a "dutch boy" who is originally from maastricht. about ten years ago, we lived in brussels and i loved every day that we were there! you live in a gorgeous part of the world! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thian interesting concept of to use colours .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Lori: Thank you for the compliment. Nice that you lived and loved Belgium! I am aware that I live on a good place on earth.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's fun to see the preliminary sketches evolve into the abstract seascape painting.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ik ben blij dat je erbij was, je hebt de workshop mee helpen slagen!
    't Was heel boeiend en inspirerend ook voor mij om jullie bezig te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Annie
    .... that penalty not be there!
    Imagine how well it went ....
    A big hug!!
    jk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very nice Annie, it seems that you are really happy with their work.
    Congratulations
    Good Weekend

    BeantwoordenVerwijderen