maandag 6 april 2009

Award

Leuk! Galina Nikolova heeft me getagged met een Lemonade Award. Nice! I was awarded by the Lemonade Award by Galina Nikolova.

Hier zijn de limonaderegels.
Here are the lemonade rules.

1. Put the logo on your blog or post
2. Nominate 10 blogs that show great Gratitude and/or Attitude.
3. Be sure to list and link your nominees within your post.
4. Let them know they have received this award by leaving a comment on their blog.
5. Nominate your favorites and link to your post.

Ik wil deze award graag doorgeven aan:
And I pass the Lemonade Award to:

Daniƫl (volger van het eerste uur, voor de blog die nog moet komen;-)
Pieter (idem als hierboven)
Brenda
Camille
Mona
Ramesh
Isabel
Anurag
Bondearte
Elisabeth
Lindsay

10 opmerkingen:

  1. When I hit the English language translation, this is what your follower box said:

    "This gadget is configured incorrectly. Webmaster hint: Please ensure that "Friend Connect Settings - Home URL" matches the URL of this site."

    The translation button is such a nice touch! Think I'll add one of my own!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lindsay, would you please try the follow-box again, before you translate my page?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bingo! I'm subscribed but of course everything was in your native tongue and not mine so I could have signed away the rights to my next masterpiece ;>)
    Looks good!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks so much, Annie! I am honored to receive the lemonade award for my blog! Now I have to get busy giving it to others!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You're right, Elisabeth. People do feel flattered receiving an award, but they have to get busy to give it to others. That's why I doubted whether I put the award on my blog and give it to blogfriends.

    So, best blogfriends, don't feel obliged to put this award on your blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Annie ik voelde mij een beetje onzeker om dit tegen je te zeggen maar als ik de award gewoon op mijn blog kon plakken dan deed ik dat want vind het toch wel erg leuk maar,ik heb iets tegen de regels die er van mij worden verwacht dus als je het niet erg vind dan laat ik het overwaaien...ik vond het zo leuk dat je aan mij hebt gedacht,trouwens bij de sisterhood award hoeft je niets te doen allen even een klein postje schrijven naar wie je het gaat overdragen,heb er eigenlijk hellemaal geen verstand van!..hoop dat je het kan begrijpen xx Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  7. thankyou for considering my blog for the award I feel very honoured but I'm not putting it up and choosing others , not my kind of thing but thanks anyway

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Mona and Isabel:
    I understand complety, so no problem, we remain as good blogfriends;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook voor jou een olijk pasen

    mona xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Annie,
    Your Blog is very good!!!!!!
    Congratulations

    BeantwoordenVerwijderen