vrijdag 9 juli 2010

60 cm x 47 cm / 23,62 inch x 18,5 inch




10 opmerkingen:

  1. I like very much the first work.
    But the second is fantastic about everything. Every single detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig werk.Veel spanning op je lijnvoering , je vormen zijn formidabel weergegeven alsook je schaduwen,
    chapeau !!!!!!!!!!
    Bedankt voor je bezoek Annie,ik ken hem ook niet persoonlijk hoor.
    Ja,ik doe alle dagen wel iets .Stilstaan is achteruitgaan hé.Maar ik zie dat je ook niet stilzit !!!!!!
    jan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Caio:
    The dramatic light has helped me a lot and the models were beautiful women.
    Thank you!

    @Jan:
    Neen, ik zit niet stil.
    Bedankt voor je mooie commentaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zoeken nooit opgeven!
    De twijfel verbannen.
    Mooi,Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Willy:
    Ik zal proberen je woorden indachtig te zijn;-) Dat geldt ook voor jou, hé!
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful works Annie, especially the second one!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @AK and Ramesh:
    Thank you both!
    Greetings.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wonderful
    Work

    good
    sources
    of
    Inspiration

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Skizo:
    Thank you for your nice comment!

    BeantwoordenVerwijderen