donderdag 22 juli 2010



9 opmerkingen:

  1. you makes me feel like to work....
    the way you developed the space on the second... beautiful

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Effe schrikken!!
    Van Bretoense pannekoeken, naar Deerlijks krachtvoer...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annie,

    Ik val in herhaaling als ik schrijf dat deze tekensessie je echt heeft gevormd, prachtige werken.
    Ik geniet er van!
    grtjs,
    Daniel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Caio:
    Haha, that's a good sign!

    @Willy:
    Oei, Willy, dat was niet de bedoeling:-)

    @Daniël:
    Fijn dat je ervan geniet. Er komt nog 't een en 't ander achter...

    @Fabiana:
    Thank you and welcome on my blog! Greetings!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. your work inspires me to take up some figuarative work

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Ayal:
    I'm glad to read this! Very nice, thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I must say that even my rusty and painful bones are warming up from inside when I look at these marvellous drawings Annie!Inspirational!!
    Have a great day!
    Aleksandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Aleks:
    Ik ben blij te lezen dat mijn tekeningen je op een of andere manier 'raken'. Aangenaam weekend!

    BeantwoordenVerwijderen