dinsdag 6 juli 2010

Tekenen naar model - Deerlijk 2010 (2)

47 cm x 55 cm / 18,5 inch x 21,65

























33 cm x 45 cm / 13 inch x 17,72 inch














45 cm x 30 cm / 17,72 inch x 11,81 inch

















Zoals eerder vermeld ging ik mijn tekeningen in chronologische volgorde uploaden. Maar ik merk dat ze een beetje door elkaar zitten, zonder datumnotatie...

De bovenste tekening is er één waar de hand van de 'meester' me een beetje op weg heeft gezet. Het is een snelschets van 3 minuten. De andere tekeningen zijn poses van 10 à 15 minuten.

De onderste tekening heb ik op pc bijgeknipt, want de compositie zat niet goed.

7 opmerkingen:

  1. realy wonderful... the way you're doing the volums .. so much grace ... i feel the 'care' you have when you touch the paper.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You have a very mature hand. Great work.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het eerste, barst van de spankracht!
    Ben verdomme curieus, naar alles wat nog volgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Caio:
    Thank you for your grace- en careful words.

    @AK:
    Thanks a lot!

    @Willy:
    Dat is te danken aan de lesgever.
    Ik ben ook curieus, ik weet niet meer wat ik allemaal getekend heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Annie,

    Zo zie je maar, als je het in jou hebt en iemand kan het uit je halen ! dan zijn er echt resultaten!!! proficiat. VASTHOUDEN! zoals ik al eerder zei;
    Ben blij in je plaatst met deze mooie werken.
    grtjs,
    Daniel gustaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Daniël:
    En ik ben blij met je sympathieke reactie:-) Tot zaterdag op de opening van de tentoonstelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Na al de woorden van kenners, kan ik hun reacties alleen maar bijtreden!

    BeantwoordenVerwijderen